10 marca 2013

I po wiośnie...

No i  po pierwszych oznakach wiosny, zostały po niej  jedynie żonkile na parapecie.... Śnieg zasypał wszystko tak, że tylko drzewa w swej ogołoconej formie sterczą smagane przez mroźny wiatr... 
Już nie czekam na wiosnę... wiem że przyjdzie ... przecież  na wszystko przychodzi odpowiednia pora...



Zabieram się za kolejną książkę... oczywiście przy  kawie ;) 



A niedawno skończyłam czytać " Kryształową czaszkę' Mandy Skott, jeśli ktoś lubi książki przygodowe to polecam .... a jest co czytać bo książka ma 480 stron :)


Ostatnio na blogu www.zmalowana.com  znalazłam świetną muzykę ... jak dla mnie rewelacyjna.



Na koniec chciałam podziękować za odwiedziny i pozostawione słowa :*  
Pozdrawiam i przesyłam dużo słońca :) 

7 komentarzy:

  1. Chyba za wcześnie cieszyliśmy się z wiosny.A tu taki klops! Nie podoba mi się ale cóż...trzeba przetrwać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetrwamy!! Kto jak nie my??:) Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. Tysiu tak wiosna radosna przyjdzie już nawet na chwilkę kilka dni temu do nas zawitała;)
    wiem, że nie przyjmujesz wyróżnień, ale ja mam do Ciebie i Twojego bloga sentyment;) dlatego wyróżniłam Twojego bloga:)
    Pozdrawiam niebiesko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana... złamię zasadę i z przyjemnością przyjmę wyróżnienie od Ciebie :) I od razu bardzo Ci za nie dziękuje, i nie tylko za to ;):) Buziaki :*

      Usuń
  3. Czytałam Kryształową Czaszkę... bardzo mi się podobała :D Nawet napisałam recenzję tej książki... Również ją polecam :)
    A wiosna to sobie z nami pogrywa... Ale nie chcę nic złego mówić, bo u mnie śniegu nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki,ale skoro zachwalasz ją to chętnie przeczytam.A co do wiosny,u nas też jest zimnawo,Dzisiaj w południe spadł śnieg.Tak widocznie musi być.I tak wiosna przyjdzie:)A Twoja kawusia jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ksiązki uwielbiam , wiec zapiszę na liste :)
    a muza fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)