17 listopada 2011

Koniec świata..

     Dziś miałam poważną rozmowę z dobrą koleżanką, dotyczącą zbliżającego się grudnia 2012 r. i wizji końca świata. A co najlepsze, że mówiła do mnie w tak przekonujący sposób co sprawiło, że i ja się trochę przestraszyłam....
Ja nie powiem, że to zupełna fikcja czy  prawda, wiem jedno w każdej takiej historii jest ziarenko prawdy i ziarenko kłamstwa. 
Są jednak ludzie, którzy obsesyjnie wierzą, że rok 2012 przyniesie nam "koniec świata", że ziemia się przemagnesuje, zmieni kierunek, że dotrze promieniowanie  itd . Ta obsesja jest na tyle silna, że już robią zapasy na "ten" dzień.!!! Wydają też instrukcje aby np. zakupić makarony, wodę mineralną, butle z gazem itd. dodając jeszcze, że jeśli dobrze się zabezpieczymy to przeżyjemy. Taką obsesje ma dobry znajomy mojej znajomej... i żeby tego było mało, codziennie mówi o tym i straszy wszystkich. A jeśli ma racje ...??hmmmm
I z tego co się mniej więcej orientuje są to w większości teorie opierające się na badaniach pola magnetycznego Ziemi i  obliczeniach Majów, którzy zakończyli swój kalendarz na właśnie 2012 r....gdyby się tak zastanowić i poczytać, to daje do myślenia. Mój małżon twierdzi logicznie..., że pewnie dlatego skończyli, bo już im się nie chciało pisać... :) faacet...:):)
Jak było naprawdę nie wiadomo, ale większość takich teorii chyba opiera się właśnie  na starożytnych obliczeniach. Ja osobiście twierdze, że starożytne cywilizacje były niezwykle rozwinięte, kto wie czy w jakiś sposób nie przewyższały naszej... i czy się czasem nie mylą... 
Coś w tym jest bo  jak dotąd nie potrafimy wytłumaczyć jednoznacznie chociażby tego, jak zbudowane zostały piramidy. Nie ma konkretnej i satysfakcjonującej odpowiedzi. 
Nowych odkryć się nie odnotowuje...wszyscy milczą, wszystko gdzieś utknęło, a zapewne jest wiele do odkrycia. To wszystko jest niezwykle fascynujące nie uważacie??:D jak ja uwielbiam takie tematy.
   Jeśli chodzi o poprzedni post i o moje pozytywne nastawienie to pochwale się, że zaraziłam tym moim myśleniem kolejną znajomą, która wyszła ode mnie w dużo lepszym nastroju, a niedługo potem napisała, że dziękuje mi, że jestem.... to takie miłe, szczególnie po tym, wszystkim co przeszłam. Czuje, że wszystko wraca do normy, a ja weszłam w jakiś nowy etap życia, bardziej świadoma i potrafiąca cieszyć się drobnymi rzeczami... bardziej szczęśliwa:). 
To niesamowite!!!!! prawie jak piramida Cheopsa:):):)

Niedawno na RMF Classic usłyszałam "Taniec Eleny" Michała Lorenca.... i się na serio zakochałam. Jeśli muzyką można byłoby opisać człowieka, to ta doskonale opisałaby mnie... coś pięknego.... Pozdrawiam Was gorąco i życzę dobrej nocy :*

 

Ta też jest piękna, pewnie większość z Was będzie ją kojarzyć :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)