13 listopada 2011

Oczy zwierciadłem duszy...

    No i mnie rozkłada  jakieś paskudne przeziębienie!!!!! ale spokojnie nie poddam się bez walki!!!!! :) Odpowiednia dawka leków .... ( no dobra trochę przesadzona ) zaaplikowana więc myślę że się uda :) Kocham jesień, ale to wtedy ja i Wiki najbardziej chorujemy. Pewnie jak większość. No cóż chyba jutro trzeba będzie iść do lekarza.
    Ostatnio znalazłam kolejne stare zdjęcie tym razem moje, ze szkoły podstawowej. Musiałam je troszkę naprawić, co naprawdę nieźle wyszło. 
I teraz spójrzcie na moje oczy :) tak! są dwukolorowe i to nie photo shop:).  Zastanawiam się czy  może znacie kogoś , kto ma różnokolorowe oczy??? Ja znam jedną... ba !!nawet widuje ją codziennie ...w lustrze :) 
Tak więc skoro mówi się, że oczy  są zwierciadłem duszy ???...to chyba moje jest z lekka pokręconym zwierciadłem ..:). 
A co najlepsze to  choćbym bardzo chciała, nie zliczyłabym nigdy  tych wszystkich osób wpatrujących mi się głęboko w oczy....:D m.in w  podstawówce pytano mnie często.... na jaki kolor widzę haha :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)